Subject: Elektriprojekti IP6710 III etapi kooskõlastus Häädemeestel
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 14:51:48 +0200

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6710 „ Häädemeeste-Metsaküla 15kV
fiidri rekonstrueerimine III etapp Häädemeeste vald Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on piirkonna elektrivarustuskindluse suurendamine

Olemasoleva keskpinge õhuliini rekonstrueerimine toimub riigitee nr 19331
teemaal ning riigitee nr 4 kaitsevööndis.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.